میلگرد آجدار و حمل و نقل آن

میلگرد آجدار یکی از مقاطع فولادی می باشد که مهمترین نقش آن، افزایش سطح مقاومت کششی در سازه های بتنی و آرماتورهای فولادی در بتن می باشد. بتن آرمه یا همان بتن مسلح شده نیز توسط نوعی فولاد، افزایش مقاومت پیدا کرده که آن فولاد، میلگرد می باشد. که معمولاً با نام فولاد میلگرد نیز شناخته می شود. کشورهای مختلف با توجه به شرایط جغرافیایی و محیطی خود، استاندارد مختص خود را برای مقاطع فولادی تعریف نموده اند.



استانداردهای مختلف میلگرد، خواص منحصر به فردی دارد. در ایران نیز عمده میلگرد که به وسیله ذوب آهن اصفهان تولید می شود، مطابق با استانداردهای کشور روسیه می باشد. قیمت میلگرد آجدار کشور روسیه 3 نوع استاندارد برای میلگردها تعریف نموده است که 

شامل : فولاد A1 ، فولاد A2، فولاد A3 می باشد. فولاد A1 ، میلگرد ساده می باشد که سطح صاف و بدون آج دارد.

یکی از مهم ترین مسائل خریداران میلگرد آجدار قیمت لحظه ای این محصول است که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب باشد برای همین به دنبال فروشندگانی هستند که تمامی این نکات را داشته باشند ما با توجه به تجربه ای که از همکاری با این گروه داشته ایم میتوانیم به شما سایت ثامن تجارت را معرفی کنیم که قیمت میلگرد را به صورت لحظه ای به شما میدهد و علاوه بر کیفیت مناسب ترین قیمت را نیز دارا می باشد.
 

هزینه حمل و نقل میلگرد چگونه محاسبه می شود؟

هزینه حمل و نقل بسته به نوع ماشین، میزان سفارش بار و مقصد متفاوت است. به طور تخمینی می توان گفت حداقل هزینه ترابری 300 هزارتومان و بسته به شرایط مطرح شده قابل افزایش خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.