فدراسیون بین‌المللی کوچینگ

فدراسیون بین‌المللی کوچینگ

فدراسیون بین‌المللی کوچینگ یا ICF یک سازمان جهانی است که به مربیان و کوچینگ می‌پردازد. این سازمان، تنها سازمان شناخته‌شده جهانی است که با تعیین استانداردهای بالا در زمینه کوچینگ، گواهینامه‌دهی مستقل و ایجاد یک شبکه جهانی از کوچ‌های آموزش‌دیده، به توسعه حرفه کوچینگ کمک می‌کند. دوره کوچینگ شهاب اناری دارای تاییدیه ICF است.

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۲۲، ۸۵ درصد افرادی که به کوچ مراجعه می‌کنند، به دنبال کوچی با گواهینامه بین‌المللی معتبر هستند. این فاکتور، موجب افزایش اعتماد مراجع و افزایش شناخت شما برای کسب مشتریان بیشتر می‌شود.

گواهینامه بین‌المللی ICF، یک گواهینامه حرفه‌ای است که نشان می‌دهد که شما یک فرایند اعتبارسنجی دقیق برای توسعه مهارت‌های خود طی کرده‌اید.

فعالیت‌های فدراسیون جهانی کوچینگ ICF شامل تدوین شایستگی‌های بنیادی کوچینگ حرفه‌ای، تبیین کد اخلاقی کوچینگ، ایجاد فرصت‌های شبکه‌سازی، آموزش و نظارت بر کوچ‌های حرفه‌ای در سراسر جهان است.

برای عضویت در فدراسیون بین المللی کوچینگ باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

- داشتن گواهینامه دوره‌های مورد تایید فدراسیون (ACC ،PCC یا MCC)

- گذراندن حداقل ۶۰ ساعت آموزش که با شرایط ICF مطابقت دارد

- در یک دوره مورد تایید ICF که حداقل ۶۰ ساعت باشد، ثبت‌نام کرده باشید

هزینه عضویت سالانه در فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ۲۴۵ دلار آمریکا است. این مبلغ باید به صورت پرداخت ارزی واریز شود.
منبع وبسایت
https://amozeshherfeiikoaching.weebly.com/ است.

آزمون CKA یک آزمون معتبر و شناخته شده است که برای ارزیابی و تایید مهارت‌های مدیریت سیستم‌های Kubernetes در جهان استفاده می‌شود. این آزمون توسط لینوکس فاوندیشن ارائه می‌شودممنون از توضیحات کاملی که در مورد فدراسیون بین‌المللی کوچینگ و گواهینامه‌دهی آن ارائه دادید. بنابراین، دوره کوچینگ شهاب اناری که گواهینامه ICF را دریافت کرده است، توسط فدراسیون بین‌المللی کوچینگ تایید شده است و این می‌تواند به شما در جذب مشتریان و افزایش اعتماد آنها به شما کمک کند. همچنین، عضویت در این فدراسیون و اخذ گواهینامه ICF می‌تواند به شما فرصت‌های شبکه‌سازی، آموزش و نظارت بر کوچ‌های حرفه‌ای در سراسر جهان را فراهم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.