استاندارد های ثبت بک لینک چیست

بک لینک چیست؟

زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می گویند. عده ای از وبمستران تصور می کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه بندی وبسایت ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست! طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه بندی نتایج است. امروزه نحوه لینک سازی با گذشته تغییرات بسیاری کرده است. بک لینک هایی که به شیوه نادرست ساخته می شوند باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی وبسایت خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید بک لینک دارید، پکیج های بک لینک سئو روز انتخاب های مناسبی هستند.

استاندارد های ثبت بک لینک چیست ؟

در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …)


شما میتوانید از این خدمات برای افزایش اعتبار خود از خرید بک لینک نسبت به سطح نیاز سایت خود استفاده کنید.

به مجموعه اقداماتی که باعث میشود تا سایتها یا وبلاگهای دیگر به یک صفحه از وبسایت شما لینک بدهند، بک لینک گفته میشود. امروزه لینک سازی با هدف ارتباط با مخاطب هدف و شناساندن برند، محصول یا یک وبسایت به او انجام میشود. بک لینک فعلا یکی از مهمترین و در عین حال پیچیده ترین فاکتورهای رتبه بندی سایتها در نتایج موتورهای جستجو به حساب میآید. ما در این قسمت تلاش کرده ایم تا چند استراتژی مهم برای تولید لینک را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از خدمات و تجربه ما اقدام به خرید لینک کرده و سئوی سایتتان را بهبود دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.